piątek, 21 stycznia 2011

04.Szkoła ; ]

To ja KIn ; **
Siemcia. Dziś było o Tak . Ol po mnie przyszłą i jej jecze spać.!!!!
Doszłyśmy do Szkoły . O dziewczyny wszystkie Zmęczonee .
Dobra Przyroda. Krzyczeliśmy CUKIERKI.!! I czytaliśmy temat a my z dziewczynami spałyśmy . !!
OO DZwonek .!! omg W-f . Zakfasy  , gardzło boli , ale kit. ĆWICZYMY.!!!
Dobraa po w-f . Poszłyśmy zanieść przed matmą plecaki . i Z weroniką poszłyśmy do szatni przebrać buty . Omg Nagle idzie Dovn Wskoczyłam na niego <niechcąco > i nagle psss a to jego puszka  ; / yy <lol2>.
Oo Dzwonek  . !!! Matma .. Zaczełam Oldzi po książce robić kropki bo Wyjechał ;  (((
i arudziłąm  ; / ;(((
Dobra Koniec lekcji .  Obiadek ; * .
Angielski : Odpytywanie pierw Ola ś  ,  Magda M .  i nAgle Kinga <omgg>
a ja nie umiałąm pfff  < dostałam piękną oce ne > hee.  Dzwoneek .!! oldzia pozcłą na hate a ja na korki z Matmy .!!!
Thee End ;  ***

EDIT :
Edit Ol , bo jak kin była na korkach , to ja wracałam z Nicu$ [ moją naj ] i kupiłyśmy zupke chińska xdd , ostrą i żarłyśmy , po drodze ze sql ; ppp . Fazyy bo zatkała , a żadna z nas picia nie miała , . No fakt Nixsa przed swoją klatką a ja 10 min drogi  na hatee ;**** . Koch Dov vnie ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz