piątek, 21 stycznia 2011

03.BaL Karnawałowy ; ]

Siem tym razem Kin; ** . Więc było to tak : po szkole poszłysmy do OLdzi się przyszykowac ;] . Ale pierw zjadłysmy Makaron z Sosem TruSskawkowym <był pyszny > potem sie przebrałyśmy , umalowałyśmy się . I wyszłyśmy . Szłyśmy i se Focie robiłyśmy . Oldzi przypomniało się że nie wzieła różek <biedactwo> .  Ale kit. Szłyśmy dalej musiałam kupić kumę do ŻUCIA   . Poszłyśmy dalej. Oldzia Zadzwoniła do Dovna by się zapytać czy idzie na Ball . ? ? On powiedział : Nie bo się  nie wyrobie kinga <a to oldzia mówiła >A potem krzyknełam że jestem obok . i porosił Kiniee . I powiedział że sie nie wyrobi. ; ((( Zaczełam się smutać . i byłak wkurzona<ii o bardzoo > . Dobraa kit .  poszłysmy do Sultana ii O BOŻE MATUSZEWSKA.!!! Jakie ona miała zajefajnee takiee kiteczki do góry<kosmitka > . Poszłysmy na Dyskee . Nie mogłam złapać rutmu bo nie było Goo ; ( . Ale wkońcu zaczełam Tańczyć . Z Ol.  robiłysmu układy i wog. Potem wyszły klasy 4 potem 5 , a my zostaliśmy jako 6 klasy. i prosiliśmy jeszcze jedną a ja może 2 hee . : ) Nu dobra wyszłyśmy z Dyski i se focie robiliśmy . Potem Miałyśmy faze i Oldzia sie tarzała po samochodach ; ]
potem żucała Torebką . Upadła na Glebee . a ja chodziłam jak pingwin <bo śiku mi sie chciało > . Potem Nagrywałyśmy sie Dovnowi na poczte głosową  . Jakieś bzdury . Wkońcu poszłyśmy do Ol. po moje żeczy aa i  wkońcu Śiku zrobiłą ; ]<haha> . poem sie przebrała mi tp. KOniecc  ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz