wtorek, 25 stycznia 2011

16.Wtooorek = *

 
Ja i moja Olck Coolowaa Branzoletkaa ;] i MOj ee Laski ; ]
My branzoletkaaa
Siemciaak , pisze Ol  . Kin jest pewnie z Karusią w cerfuurze ;p , ja nie poszłam , bo pies na mnie czekał xdd . A co do dzisiejszego dniaa , fazoowy był  . Na polaku pracowaliśmy w grupach [ omawiamy lekture "bajki robotów " . Ja nie byłam w grupie z kinguu tylko z Nicu$ rudą i Karoolą ; ] . I tak układałyśmy plan wydarzeń i w tym rozdziale było że jakieś roboty robiły księcia , kumasz oni go składali a my się brechtałyśmy jak kazał im " robić " syna xdd . I nie zrobiłyśmy w końcuu morału xdd . Na technie , bawiłyśmy się moją laleczką którą pociełam [ postaram sie dodać jej fotoo ] ,  Kingaa jej łeb pocieła a Weraa nalała do śroodka klej [ różowy ] i schowała czerwoną kartke hehe . hmmm...matma byliśmy w czytelni [ zaciesz ] pani była na apelu xdd . infa - my poszliśmy na apel  ; p . Barie zrobiło się słabo  i poszła do pielengniaryy . Koniec lekcjii .! , wracałyśmy z Kaffcią słuchałyśmy muzy itp . To chyba wszystko bay y bay y ; ***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz