środa, 26 stycznia 2011

17 . Kubuś i zpułkaa xdd

Siemaa  [ ol ] xdd !
Co do tytułu [ fajowy n'nie ? ] Chodzi o to że na polaku było takie dziwne opowiadanie i mama wołała do córki " proosiaczku " xdd i ja zaczęłam mówić na Nixse prosiaczeek < 333 . I od tego się zaczęło późnieej Kaffcia stała się kłapouszkieem a ja tygrysskiem ;* xdd . A kin wybrałyśmy  Puchatka [ bez jej pozwolenia bo jest choraa  ; \ była u lekarze i nie bd jutro w sqql a i może pojutrze też niee ; \ . A przed reląą [ religia ] były takiee fazy :o . poszłyśmy pod sale [ siedziałyśmy na ławkach ] bo dużo się tam działo , ja przewracałam  Nicoole i wołałam " prosiaczku ty gówniaro nie zapomnij angielskiego spakować " xdddd . A później ją przewróciłam a Wojteek [ kolega z klasy ] potknął się o nią i też glebnął . A na koniec przytulanie z KaroOlą ;* . Ten dzień był zwariowany ale byłoby jeszcze lepiej gdyby była Kinnn .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 komentarze: