sobota, 22 stycznia 2011

05.Soolaris .! ;D

Hejoo pisze Ol.dziaa . Na początek pytanie : czy nasz blog jest aż tak zły że nikt komentów nie piszee .?!  ;  \ . Ale nie tego dotyczy ta notkaa . Bd o autobusach .! xdd , żart , tzn o tym też , ale napisze jaką faze miałam wczoraj wracając od babci . Na początek , numer naszego autobusu to 2012 .! Zapamiętać .! xdd . Kinn , ma faz na autobusy , i zaraziła mnie xdd. Jak by ktoś nie wiedział to jest autobus VOLVO , Mat  i Soolaris - najlepszy <33 . A moja przygoda dotyczy właśnie autobusu. Jechałam VOLVO [ niestety xdd ] , siedziałam z samego przodu [ szczegóły ] i przy 3 wejściu na schodach [ nie uwierzycie ] spał żuleek ! ;DD . Zatrzymaliśmy się koło policji , kierowca poszedł po policje , i nie to że drzwi były otwarte to na policmeenów trzeba było czekać 15 min . Ale ok jak przyszli zabrali go i już nie śmierdziałoo ;] . Ja zawsze muszę jeździć z przygoodami xdd . Jak macie pomysły o czym jeszcze możemy pisać na blogu , to komentuujcie .! [ mam nadzieję że bd ich chociaż 5 ; \ ] . Papaa ; ** *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz